Welkom in de winkel, hier vind je gratis downloads en de Elearning Fondsenwerving voor jouw volgende stap in fondsenwerving.

Gratis producten

Maak een gratis account aan en download onze gratis producten.

Hier zullen onze nieuwste producten verschijnen!

Elearning

Ik bied je de unieke mogelijkheid om een Elearning te volgen afgestemd op jouw behoefte. Je volgt deze in je eigen tempo op het moment dat het jou uitkomt. In elke aflevering ga ik dieper in op een specifiek onderwerp. Bij elk onderwerp horen materialen waarmee je direct aan de slag kunt.

1. Organisatieblauwdruk (13:09)

De organisatieblauwdruk is de basis van alles wat je doet, wat je wilt bereiken, hoe je dat gaat bereiken en wat je daarvoor nodig hebt. In deze aflevering ga ik in op de samenhang tussen je missie, visie, strategie en middelen.

Bekijk preview
In winkelmand

2. ANBI & Bestuur (12:22)

De ANBI-status en een actief bestuur zijn randvoorwaarden voor optimale fondsenwerving. In deze aflevering bespreek ik waar je aan moet voldoen voor de ANBI-status en hoe je zorgt voor een actief en betrokken bestuur.

Bekijk preview
In winkelmand

3. Beleidsplan (10:01)

Elke organisatie met ANBI-status is verplicht om een beleidsplan te publiceren. Vermogensfondsen vragen er ook naar bij een aanvraag. Hoe stel je een goed beleidsplan op? Bekijk deze aflevering en je weet het!

Bekijk preview
In winkelmand

4. Meerjaren Begroting (10:54)

Je meerjarenbegroting geeft je ambitie voor de komende jaren in cijfers weer. In de deze aflevering help ik je om de meerjarenbegroting voor jouw organisatie op te stellen.

Bekijk preview
In winkelmand

5. Jaarplan (17:23)

Werken met een jaarplan helpt je om te focussen en de kans op succesvolle fondsenwerving te vergroten. In deze aflevering lopen we de verschillende onderdelen van een goed jaarplan door, zodat je rust en overzicht creëert voor je organisatie.

Bekijk preview
In winkelmand

6. Dekkingsplan (02:54)

Een dekkingsplan geeft weer hoe je dekking voor je project verwacht te realiseren. Met name fondsen en bedrijven willen dat graag weten wie nog meer jouw project financiert. Na deze aflevering stel je zelf een goed dekkingsplan op!

Bekijk preview
In winkelmand

7. Giftrange calculator (13:15)

Met behulp van de giftrangecalculator ben je in staat om het te werven bedrag eenvoudig onder te verdelen in treden en scoringskansen. Ze krijg je inzicht in hoeveel giften per trede je moet werven om je doelbedrag te halen. En hoeveel prospects je nodig hebt op basis van je scoringskansen.

Bekijk preview
In winkelmand

8. Werven bij bedrijven (17:53)

Ben je op zoek naar bedrijven of ondernemers voor de ondersteuning van jouw sociale missie? Dan is deze aflevering echt wat voor jou. Ik neem je mee in de ervaring die ik heb opgedaan in het werven bij bedrijven.

Bekijk preview
In winkelmand

9. Social Media (17:23)

Social Media biedt goede doelen kansen om snel en goedkoop te communiceren met achterban en (potentiële) donateurs, maar hoe pak je dat aan? In deze aflevering behandelen we de verschillende mogelijkheden per kanaal.

Bekijk preview
In winkelmand

10. Werven bij fondsen (10:57)

Een aanvraag indienen bij een fonds kan je helpen om jouw project van de grond te krijgen. Ik deel een aantal tips over werven bij fondsen met je, die je kunt gebruiken om de kans op een succesvolle aanvraag zo groot mogelijk te maken.

Bekijk preview
In winkelmand

11. Trends en ontwikkelingen (10:10)

We leven in een tijd waarin veel verandert en in een hoog tempo. Dit heeft ook invloed op je fondsenwerving. Na deze aflevering over trends en ontwikkelingen ben je weer helemaal bij en kan je proactief aan de slag met je fondsenwerving.

Bekijk preview
In winkelmand

12. Crowdfunding (15:21)

Er is steeds meer interesse voor projectmatig geven. Crowdfunding kan een manier zijn om hier op in te spelen en financiering voor jouw project te organiseren. Do's en dont's over crowdfunding komen aan bod in deze aflevering.

Bekijk preview
In winkelmand

13. Nieuwe campagnes ontwikkelen (12:00)

Je bent op zoek bent naar nieuwe campagnes voor jouw fondsenwerving. In deze aflevering help ik je aan een paar manieren waarop je nieuwe campagnes kunt ontwikkelen.

Bekijk preview
In winkelmand

14. Online marketing strategie (12:55)

Je hebt volgers op je verschillende social media kanalen. Je verstuurt emails naar je achterban. Maar bezoekers, volgers en emailadressen worden geen donateurs. In deze aflevering gaan we aan de slag met jouw online marketing strategie.

Bekijk preview
In winkelmand

Skype-overleg over jouw specifieke situatie

Ik bied je de optie om een aantal Skype-meetings te houden, zodat je informatie en overleg op maat kunt krijgen. Dat kan naar aanleiding van een Elearning aflevering, maar het mag daar natuurlijk ook helemaal los van staan.

Skype-overleg

 95,00 170,00
Opties selecteren